Öppet brev till vädergudarna

20120531-151829.jpg

Detta är inte okej, inte över huvudtaget! Man kan inte ge oss en försmak av sommaren i två veckor för att sen på ett dygn vrida tillbaka klockan till tidig vår!

Det är fult att luras har mina föräldrar lärt mig! Och detta går inte ens under en vitlögn!!!!

Jag går utan strumpor och jag kan säga att mina fötter börjar inta en blå-lila färg fast jag bor i södra delen av vårt land och bara varit ute i högt 10minuter!

INTE OKEJ!!!

För att kompensera erat elaka ”bus” ( för jag kan ju aldrig tro att ni e elaka på riktigt) så tycker jag att ni ger oss en riktigt fin sommar!

Med vänlig hälsning,
Mian
Ps. Om ni har problem att planera sol, regn, värme och kyla. Jag har de kunskaperna!!

Använd årstiderna,
Vår dag: sol och lite värme. Vår natt: kyligt och regn om det behövs

Sommar dag: sol och värme. Sommar natt: regn och kyligare

Höst dag: sol och lite kyligt. Höst Natt: kallt och lite regn.

Vinter dag: sol och kyligt med lite snö ibland. Vinter natt: snö och kyla.

Kommentera

