skäms kudde och högt nynnande

Ikväll så kör vi grillpremiär på innergården. Att grilla ger en viss känsla i kroppen. Köttet blir så mycket godare än att bara steka det på järnet.

På tv visas just nu ” En stark resa med Morgan och Ola-conny” på kanal 5. Jag har ju en benägenhet av att skämmas för folk på tv. Just när detta tv-program sänds vill jag ligga bakom en kudde och hålla för öronen och nynna jätte högt. Man kan ju undra varför jag ser det, det gör jag inte gärna men F vill SÅ GÄRNA se det…. mmm…bara för jag tycker det e jobbigt. Gha!!!!

Det som är bra med Ola-conny och Morgan är att man kan ju aldrig gömma sig bakom ”jag kan inte göra mig förstådd” för om de kan så kan fan ALLA!

Nu ska jag ta över ”makten” =)

#PUSS

Kommentera

