Börjar energin återkomma?!

Det har gått flera veckor sen jag hade min kamera i mina händer. Jag har inte haft någon lust till något kreativt. Många tankar har snurrat och jag och F har börjat planera att flytta ifrån våra älskade 28kvm. Vi kan inte leva på dessa meter hela vårt liv. Hur bra vi än trivs här så är det dax för att förnya vårt boende.

Det kommer krävas lite jobb att få lägenheten till säljbart skick. De 6 år jag bott här har satt  sina spår. Men det ska bli otroligt kul att få göra en ansiktslyftning på min fina lägenhet. Vem skulle lixom inte vilja bo här!? Man har närhet till alla Malmös pärlor här ifrån.

De senaste dagarna har jag fixat balkongen. Köpt nya växter och gjort det till en liten oas. Jag längtar tills den växt till sig. Synd inte själva balkongen också växter. =)

Jag hoppas ni har det bra!

#puss

Kommentera

