Drömmar

Vad jag längtar tillbaka till Miami! De varma vindarna och det sköna tempot.

I natt så har jag haft mycket märkliga drömmar. Jag blev kvävd i ena drömmen och i en annan dröm så florerade narkotika i mängder. Mycket förvirrande och mycket konstigt. Man kan ju undra vad drömtolkare hade sagt om dessa drömmar. =)

Jag ska idag träffa älskade Caisa och hennes fina och roliga dotter. 1.5h tar det med tåget till dom, men det är värt att sitta på tåget den tiden. Den kärleken och värmen man får uppleva med de är oslagbart.

Nä, nu måste jag göra mig klar så jag hinner med allt annat innan jag ska bege mig.

Ta hand om er!

 

One thought on “Drömmar

  1. Jag drömde om att hästarna stod i massor massor av gräs. De hade växt två decimeter över natten. Vilket även var fullt logiskt eftersom det regnat. Och så drömde jag om en buskig polis, fast han var ung. Men hade liksom hår överallt. Och någon blond tjej som så uppenbart försökte få till en dekt med honom. Vi började prata för Skumpa kom in på den röda sammetsmattan som vi låg på. Så frågade han om jag ville gå på dejt, fast inte förrens i september. Då sa jag att innan september hade jag nog hunnit hitta en karl vettig nog att se vad han fick!?

Kommentera

