En varm omfamning

Förra veckan var inte den bästa jag upplevt. Jag hade lite ont i magen i tisdags och i onsdags så upplevde jag nära döden. Fy fan för maginfluensa. Jag har inte haft det sen jag var riktigt liten. Jag låg över spannen el toa från kl 14.30 – 03.30 så jag genomgick verkligen en rejäl utrensning. (varsågod för infon )

Det har tagit mig nästan en vecka att återkomma till normalt skick.

De senaste dagarna har varit helt underbara, denna sol och värme ger glädje enda in i själen. Så himla skönt att få känna strålarna i ansiktet och känna att vinden inte fryser en utan omsluter en som en varm kram.

Jag tror nog dessutom att jag ska ta lunchen ute på balkongen dag. Premiär för detta året! Som jag längtat!

Ta hand om er!

3 thoughts on “En varm omfamning

  1. Usch magsjuka är hemskt, hade det i måndags och tisdags förra veckan. På onsdagen kunde jag äta mat igen sen gick det fort att bli friskt som tur var, det låter som du fick det än värre än vad jag hade. Men skönt att du är frisk nu.

Kommentera

