I dimmornas värld

20120309-102201.jpg

Klockan är snart 10.30 och jag går fortfarande i en dimma. Jag vaknade aldrig riktigt igår och denna dag ser inte ljusare ut.
Det känns som jag har dimma framför ögonen och jag vill bara sova. Bädda ner mig igen mellan täcke och lakan och lägga huvudet på kudden och sova.
När vi kom hem igår så frös jag helt brutalt mycket så jag hoppade ner i min sparkdräkt och gick upp i sängen och bäddade ner mig för att få upp värmen. Jag tittade på Biggest Loser men under reklamen så försvann jag in i drömmarnas värld. Så i morse när jag vaknade så hade jag fortfarande sparkdräkten på mig, inte riktigt vad jag tänkt mig när jag bäddade ner mig. Men men, den var varm och go och sova i.

Idag så jobbar jag till 15, sen så ska jag hem. Jag hoppas på att jag får ett intyg från min sjukgymnast idag så jag kan få låna spinningcycklarna på gymet när det inte är klass där. Annars kan jag inte träna idag… Vilket jag behöver!

Ska sätta mig och läsa en skvaller blaska medan jag väntar på att mamma ska bli klar med sitt möte!

Ta hand om er!!

#puss

2 thoughts on “I dimmornas värld

Kommentera

