Vit morgon

20120308-064344.jpg
God morgon!
Denna syn mötte mig när jag gick utanför porten! Va fan!! Snö!! Sa vi inte att det va vår?!

Igår så var det spinningpass för mig. Den ledaren som jag har e underbar! Jag pratade med henne innan klassen började och hon hade extra koll på mig under hela passet. Sen tog vi och pratade efter också. Jag älskar när människor lyssnar och frågar och försöker hjälpa.
Ryggen kändes bra under passet, jag varierade ställning lite oftare än de andra bara. Man kan lugnt säga att jag var svettig efteråt!! 🙂 gött!!!

Tåget rullar in på Lund C nu, det är även vitt här.

Ta hand om er!!

#puss

One thought on “Vit morgon

Kommentera

