Vilka jävla bomber!!

God morgon!!

Frukosten idag bestod av keso med blåbär och 3 st röktkalkon/ost rullader och kaffe.

Jag ställde mig på vågen idag. Som jag skrev igår så kände jag mig uppsvullen och det gör jag även idag. Fast det som känns mest uppsvullet är nog brösten. Så jag bestämde att pluset på vågen denna vecka är i bh:n. Det är okej va!? =)

Denna veckans vikt är

SNACKA om att brösten har blivit ENORMA denna vecka!!!! Mitt diskbråck måste ju bero på att tyngden från bh:n har blivit för mycket! Eller hur!? =D

Jaja, inget att gräva ner sig för. Jag vet att detta ”underbara” plus inte beror på att jag har över ätit eller ätit något skit. Inte en frukt eller någon bit choklad har slunkit ner så mitt samvete är rent. Vilket är enormt skönt. För då kan jag inte piska mig själv och trycka ner mig för att jag var så jävla dum mot mig själv… för det har jag inte varit. Inte denna vecka. Jag har tränat det jag har kunnat och fått fast det inte har varit löpning. Så ryggen är fri. Så jag har lust att stå och ful dansa lite bara för att ge mig själv lite belöning.

Hm.. ge mig belöning fast det står ett FETT plus på vågen. Precis.. för jag har skött mitt…så det ligger inte hos mina medvetna val utan det ligger med största sannolikhet hos ”lingonveckan” är på gång.

Nu ska jag förbereda mig lite för mitt veckosamtal. Ta hand om er!!

#puss

 

2 thoughts on “Vilka jävla bomber!!

Kommentera

