Då är det dax att knapra

God morgon!!

Idag börjas det knapras tabletter. Jag som inte gillar det, men om det kan hjälpa mig att komma tillbaka snabbare i löpträningen så får jag göra det. 5 dagar är kuren och jag ska ta max intag, vilket är 3 tabletter / dag.

Jag är sämst på att komma ihåg att ta tabletter. Har varit det sen jag var liten, men nu ska jag göra det morgon, middag och kväll. Jag ska försöka ta tabletten precis efter jag har ätit mat så hoppas jag att det kan vara ett kom ihåg för mig.

Annars så vet jag inte riktigt vad jag sak hitta på. Tisdagar brukar vara ”Pillan dag” men jag har inte pratat med henne idag. Så vi får se om det blir en dejt eller inte. Sen är det handboll som vanligt i kväll.

Men först tror jag att jag sak sätta på lite kaffe.

#puss

6 thoughts on “Då är det dax att knapra

Kommentera

