Triggat

Jag har inte haft ont i ryggen innan, men antagligen så retade sjukgymnasterna upp min rygg lite innan idag när jag fick töja och jobba lite med den. För satan vad ont jag har haft i ryggen i kväll. Inget kul alls. Men det är bara att bita ihop.

Bilden ovan tog jag förra helgen när det var fotomaraton ute i V.Hamnen när i Malmö.

Jag säger god natt för idag, nu ska jag ta en Ipren och så hoppas jag på att ryggen lugnar sig lite när jag hoppar  i ett varmt bad innan jag går och lägger mig .

#puss

Kommentera

