Hopp i

20120303-093124.jpg

God morgon!
Malmö vädret är underbart idag. Sol men lite frisk luft. Familjen här hemma vaknade redan vid 7 tiden. Jag hoppade i min onepiece och vi begav oss till Malmö central för att köpa fin kaffe. Vi får passa på att hitta våra mys tillfällen. Jag ska åka till Hässleholm i dag med handbollstjejerna och sen åker jag till älskade Caisa och blir där i natt.

Våra schema går i ett så man får ta tillvara på de stunder vi har ihop.

Jag hoppas ni har haft en bra morgon och får en underbar helg!!

#puss

One thought on “Hopp i

Kommentera

