Gillar inte sånt här!!

20120302-123213.jpg
När jag ser dessa stora reklamskyltar på gymet så blir jag lite förbannad. Om man ska vara ett seriöst hälsogym så borde man väl uppmuntra sånt här?!

Är det verkligen någon som vill trycka i sig detta?! Nu ska jag säga att jag har inte tittat på innehållet.. Men bara av utseendet så känns det kemikaliskt!

Ska nog googla lite, så jag får mer kött på benen ang produkten… Men första blicken så sågar jag det totalt!!!
🙂

Dax för arbete!
#puss

3 thoughts on “Gillar inte sånt här!!

Kommentera

