Klipp och färg

Idag så ska jag besöka fina Jenny på Hårstudion i Lund. Hon har varit min frisör de senaste åren. Hon har verkligen känsla för färg och form.  Idag ska jag börja ljusa upp min färg, mitt mål är att bli blond till sommaren.

Denna bild är på mig och min älskade brorsdotter innan vi skulle gå på Pink i Gbg för 2,5år sen. Detta blonda vill jag ha i sommar igen. Känns så fräscht och somrigt. Fast det finns stor chans/risk att jag blir rödhårig igen till hösten. Trivs så bra i det.

Men idag så blir det nog som de två undre bilderna i 4:fotot. Men man vet aldrig =)

Nu måste jag nog börja göra mig klar. Ska träffa Pillan och fika innan jag ska till frissan. Ta hand om er!!

#puss

2 thoughts on “Klipp och färg

Kommentera

