God morgon

20120227-095654.jpg

Blåbär och 2 kokta ägg har intagits. Jag hoppar över kaffet och hoppas på att ”bästa barista Björn” jobbar idag på Espresso house mitt emot Lund C. Jag ska in till Lund nu på morgonen och kolla upp min vad och fot.
Jag hoppas de säger något klokt så jag kan förebygga smärtan/skadan eller vad det nu är.

Efter lunch så är det planerat att jag ska ut och avverka mina 5km som det står på schemat att jag ska göra idag.

Jag återkommer med mina hjärnspöken ang mina 5km.

Ta hand om er!

#puss

Kommentera

