Vatten + vind = blötabyxor

Sitter just nu på Espresso house för andra gången idag. Just nu så är mina byxor helt genom dränkta av Öresundsvatten. Det blåser rejält ute och jag fick för mig att åka ner till V.Hamnen och fota.

Idag är det ju fotomaraton, jag har tagit 2 av de tre första temana. Nu ska jag gå på jakt efter VINKLAR.

Ska kanske nämna att jag har sprungit mina 5km. Höll på att dö, spy och svimma…men alla 5000m sprang jag… fast min lilla djävul i mig sa att jag skulle ge upp och ifrågasatte mig för varför jag plågade mig med sånt här skit. Jag gjorde det, och jag är nöjd…dessutom sprang jag 15sek snabbare än sist!

Nä, ut i blåsten igen!

Ta hand om er!!!

#puss

Kommentera

