Syrgas…

20120223-172235.jpg

30 sekunder kan fan ta livet ur en!
På joggschemat till 10km stod det idag ” 30sekunder sprint 1min gå X 8″
Jag hade bestämt mig för att ta i allt vad jag kunde, vilket jag gjorde.
Ett tag trodde jag att de andra i Pildammsparken skulle ringa efter syrgas!

Men vet ni, fast jag har en krånglande vad så gjorde jag det fullt ut!!

Jag e starkare i min vilja än jag någonsin trott jag skulle vara. -16 grader, snöoväder, regn, trötthet, tajt med tid eller kroppsliga känningar har inte satt stopp för mig!! DET gott folk känns för jäkla bra!!

Ta hand om er!!

3 thoughts on “Syrgas…

Kommentera

