Vårtecken som man hittar

Jag gick ut i solen med Eddisen och min älskade Canon 450D fick följa med.

Jag gick förbi Lugnet där 2barns mamman blev mördad för någon dag sen. Jag har ett tema på #365+1 som skulle passa utmärkt på alla lycktor och blommor, men jag kunde inte förmå mig att ta någon bild. Blir bara så oerhört ledsen över att människor kan vara så jävla elaka, egoistiska och sjuka så man kan ta någon annans liv.

Jag tog en tur inom G:A kyrkogården. Jag vet att jag har förfäder som ligger där inne, men det var första gången jag var där inne. Jag hittade inte graven, men jag gick inte och läste på alla gravstenar. Bland det finaste jag läste på gravstenarna var ÖMT SAKNAD.

Det jag hittade på G:A kyrkogården var de första tecknen på att våren är på väg. Så oerhört härligt att se de fina gula knopparna och de fina vita dropparna som stack upp ur gräsmattan.

På vägen hem så gick jag förbi ett litet fik, jag tyckte det var så himla fint. Så jag var tvungen att ta lite bilder.

Jag hoppas att ni haft en bra dag!

#puss

3 thoughts on “Vårtecken som man hittar

Kommentera

