En storkväll

20120218-235550.jpg

20120218-235559.jpg

Snacka om att Tantmia hjärtat smälte rejält ikväll!!!
Milla vet vad jag heter, hon heter Milla och jag heter Mia. När man frågade var Mia är så pekade hon på mig. När man frågade vem jag är så sa hon ”Mia” !!! Lilla skitunge!!! När jag frågar henne om hon är Mias hjärta så nickar hon belåtet varje gång.

Oscar är ju också en för go liten pojke! Älskar hur se båda vill sitta hos mig, vara uppe i min famn och alla pussar och kramar man får av dom! Älskar att jag är en trygg famn att komma till, för dom båda! Dessa små varelser är bland se bästa jag vet!!!

Kommentera

