Ska det vara, så ska det vara rejält!

I morgon blir det en händelserik dag.

Klockan kommer väcka oss redan vid 6 och vårt tåg går från Malmö vid 7. Lämna hunden och alla våra väskor hos svärföräldrarna för att bege oss mot handbolls match med tjejerna. Direkt efter matchen så måste vi bege oss för vi ska iväg och prova på brottnings träning. Ska bli så himla kul att prova på. Ställer redan in mig på att jag kommer ha träningsvärken Allan på söndag. =)

På kvällen så ska #skånemaffian ha ”stormöte”, Filippanna är nere från Stockholm och vi alla sak träffas med respektive och alla barn. Sist hade vi så himla mysigt!! Vi alla längtar som tusan. Eftersom Jocke ( Pillans sambo) som är värd är Schlager tokig så ska vi titta på Melodifestivalen och temat är glitter och glamour. Så nu ikväll så har jag försökt packa det jag behöver med mig, känns som jag ska vara bortrest i 2 veckor. Nagellack, lös-ögonfransar, fjädrar mm är nerpackat. Ska det vara så ska det vara rejält! =D

Ni som inte har förstått detta med #skånemaffian kan läsa om det här . Pillan försöker förklara om hur det ligger till med vänskap och våra band.

Nu måste jag försöka få lite sömn i denna kropp så jag är redo och full laddad inför morgondagens schema.

Ta hand om er!!

#godnatt #puss

 

 

One thought on “Ska det vara, så ska det vara rejält!

Kommentera

