Planer för fredagsmys… kanske

Idag känner jag bara för att mysa hemma. Jag är hos mamma just nu, slutar kl 15. Men sen ska jag åka raka vägen hem och mysa in mig i soffan och katterna. Kanske ska presentera våra katter. Den röda är Thorsson och är en Main Coon och sen är det lila Mysan som är en huskatt.

Vädret här i Lund är förbaskat tråkigt! Grå-mulet inte precis är så att man blir glad och pigg. En sak jag saknar och vill göra är att sätta mig ner med mina pennor och ha en liten dejt. Det var längesen sist, väldigt längesen. Det ska jag nog försöka göra när jag kommer hem, fast jag borde nog gå och handla kvällsmat till mig och F först. Han beställde ju en romantisk middag i morse av mig.

 

Hm, romantisk middag… vitt vin och räkor… minus vitt vin?! Vi ska upp tidigt i morgon. Vi har match redan kl 09.10 och då ska vi ha tagit oss till Lund, lämnat Eddie hos svärföräldrarna och haft matchsamling 50min innan. Så inget vin idag inte. Får nog filura på vad det ska bli för mat.

Några förslag??

Tror nog att min dejt med pennorna får bli en annan dag.

Ta hand om er och ha en trevlig fredag!

#puss

 

7 thoughts on “Planer för fredagsmys… kanske

    • Hemma gjord kebab…vad för kött har ni till det?

      Lätt gott=D

      Katterna är riktigt goa, Mysan är vild som tusan men gosig. Thorsson är världens snällaste och mysigaste kille! =)

      • Vi har en butik här som säljer kött de marinerat i butik. Finns fläsk, nöt & kycklingkebabkött & så säljer de egengjord kebabsås. Till det friterar jag strips till de som vill ha. Jag gör en kebabsallad till mig, resten tar kebabtallrik.
        Låter som mysiga härliga kissar =)

Kommentera

