Fredags häng

Hemma och jag ska bara vara!

Undra hur många det är som bara ÄR en fredag?! Förr så skulle det gärna hända saker varje fredag och lördag. Men nu så är jag väldigt nöjd med att bara vara. Jag ÄR gärna hos mina vänner också dvs jag befinner mig gärna där hemma, men inget speciellt behöver göras. Jag sitter gärna och bara snackar och dricker kaffe eller te eller kanske bara sitter och är tyst och avslappnad i varandras närvaro.

Man vet att man är bra vänner när man kan bara vara i varandras sällskap. När man inte måste prestera något eller måste prata.

Nu ska jag försöka rita lite. Försökte rita lite innan, men allt blev flyttat till papperskorgen. Men först så ska jag sätta på en kopp kaffe!

#puss

2 thoughts on “Fredags häng

Kommentera

