Går på sparlåga idag

Idag vill jag göra precis som #gladagrisarna gör. Mysa ner mig i en bädd och bara låta trynet vara utanför täcket.

Min sinnesstämning är ganska låg och tankfull idag. Jag känner för att bara vara hemma och bara vara. Inte tänka på att vara någon annan till lags utan bara göra det jag känner för.  Bodybalance är det mest aktiva jag ska göra idag förutom att gå ut med Eddisen. Men jag ser fram emot lite statiska övningar och tänjningar min kropp behöver det.

Ta hand om er!

#puss

4 thoughts on “Går på sparlåga idag

Kommentera

