Ett brev är på väg

Hur ser era brev ut som ni skickar??

Ett av mina blev så här idag. Jag är expert på att göra en massa andra saker när jag inte egentligen inte har tid. Idag blev det att rita lite på kuvertet som skall postas.

Men det kan väl vara trevligt att få? Alltså ett personligt kuvert?! Eller …. kanske inte…det slängs ju i alla fall. Men jag kanske kan skapa ett litet leende innan det hamnar i pappersåtervinningen?!

Nu ska jag ta tag i mig och göra lite nytta! [spark i baken]

Ta hand om er!

#puss

Kommentera

